صفحه اصلی
بلاگ
مقاله
پرفروش ترین سرامیک کف در 2024 [دلایل ترند و پر فروش شدن]
پرفروش ترین سرامیک کف در 2024 [دلایل ترند و پر فروش شدن]

پرفروش ترین سرامیک کف در 2024 [دلایل ترند و پر فروش شدن]

سرامیک یکی از اولین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند کفپوش جذابی را برای ساختمان مسکونی یا اداری خود انتخاب کنند. همانطور که می دانید، دیگر دوره کاور کردن کف ساختمان با فرش و موکت گذشته و این روزها مردم ترجیح می دهند از کفپوش های جذاب و مدرن تری استفاده کنند. کفپوش های سرامیکی هم به دلیل جلوه بی نظیری که به ساختمان می بخشند، و همچنین مقاومت و طول عمر بالای خود، طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

اگر شما هم قصد دارید برای کف ساختمان خود از جدیدترین و پرفروش ترین سرامیک کف استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید! چرا که در ادامه اطلاعاتی کاربردی و راهگشا در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

چرا باید به دنبال پرفروش ترین سرامیک کف باشیم؟

اجازه دهید قبل از هرچیزی، به این سوال پاسخ دهیم که اصلا آشنایی با مدل های پرفروش سرامیک چه فرقی به حال ما دارد و چرا باید قبل از خرید، به دنبال این باشیم که کدام مدل ها بین مشتریان دیگر محبوب­تر بوده اند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت هیچ محصولی بدون دلیل محبوب و پرفروش نمی شود. پس اگر می بینید تقاضا برای یک محصول زیاد است، یا واقعا کیفیت خوبی داشته یا تبلیغات خوبی برای آن انجام شده است.

حال برای اینکه در دام موج های تبلیغاتی گرفتار نشوید و کور کورانه خریدهای اکثریت را دنبال نکنید، کافیست مدل های پرفروش سرامیک را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که متوجه شدید این مدل ها از کیفیت کافی برخوردارند، ظاهرشان جذاب است و با قیمت مناسبی هم به فروش می رسند، پس می توانید به خرید آن ها اعتماد کنید.

نکات مهم در خرید سرامیک کف

قبل از اینکه به دنبال آشنایی با پرفروش ترین سرامیک کف باشید، لازم است ویژگی های یک سرامیک خوب را بشناسید. انتخاب سرامیک با کیفیت و مناسب، تاثیر زیادی روی دکوراسیون شما  دارد و باعث شیک و مجلل به نظر رسیدن فضای ساختمان می گردد. برای خرید این محصول، توصیه می کنیم به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • سرامیک های کف در صورت استفاده در فضای داخلی، بایستی با توجه به خصوصیات تکنیکی نظیر مقدار PEI، سختی، مقاومت لکه پذیری ، مقاومت شیمیایی و نظافت آسان انتخاب شوند. سرامیک هایی که برای فضای بیرون انتخاب میشوند باید در برابر انجماد مقاوم بوده و جذب آب کمی داشته باشد.
  • شما باید سرامیک هایی را برای کف ساختمان خود انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ، با سایر اجزای دکوراسیون داخلی هارمونی داشته باشند. برای مثال باید به رنگ کابینت، میز ناهار خوری، مبلمان، دیوار پوش و... توجه کنید.
  • حتما محصولی را خریداری کنید که توسط برندی معتبر تولید شده باشد. چنین محصولاتی از کیفیت خوبی برخوردارند و بعد از مدت کوتاهی دچار تغییر رنگ یا ترک و شکستگی نخواهند شد.
  • موضوع قیمت و هزینه برای خرید هر چیزی اهمیت زیادی دارد و همه افراد تمایل دارند محصولی را خریداری کنند که برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد. اما هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت کنید و فقط به دلیل ارزانتر بودن یک سرامیک، آن را به محصولات با کیفیت ترجیح دهید.

معمولا مدل هایی که در دسته پرفروش ترین سرامیک کف قرار می گیرند، کیفیت و قیمت قابل قبولی داشته اند که توسط افراد زیادی خریداری شده اند. برای مثال قیمت سرامیک پرسلان در مقایسه با کیفیتی که ارائه می دهد، کاملا منصفانه و معقولانه است. پس تا حدود زیادی می توانید به نظر دیگران اعتماد کنید.

مدل های جدید و پرفروش سرامیک کف

سرامیک های کف در طرح ها و مدل های مختلفی به تولید می رسند. این موضوع باعث شده دست شما در انتخاب باز باشد و بتوانید هر سرامیکی که خواستید را به عنوان کفپوش برای ساختمان منزل یا محل کارتان خریداری کنید.

انتخاب نوع سرامیک و طرح و نقش آن کاملا سلیقه ای بوده و به نظر خود شما بستگی خواهد داشت. با این حال به دلایلی که قبل‌تر ذکر کردیم، بد نیست با مدل های پرفروش این محصول هم آشنا شوید.

سرامیک کف با ابعاد بزرگ

1. سرامیک کف با ابعاد بزرگ

این نوع سرامیک همانطور که از نامش پیداست، ابعاد بزرگی داشته و می تواند فضای ساختمان را یکپارچه و بزرگ تر نشان دهد. در صورتی که متراژ ساختمان کوچک باشد، استفاده از این محصول به عنوان کفپوش، ایده ای هوشمندانه به نظر می رسد. از این سرامیک می توانید به عنوان کفپوش برای سالن پذیرایی منزل، سالن اجتماعات یا دفترها و محیط های کاری رسمی استفاده کنید.

جهت اجرای این نوع سرامیک به دلیل ابعاد بزرگی که دارد، از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

سرامیک کف پولیشد

2. سرامیک کف پولیشد

در صورتی که می خواهید محیط منزل شما، پرنور و تجملاتی باشد، سرامیک های پولیشد برایتان بهترین انتخاب هستند. این کفپوش ها به خوبی نور را منعکس می کنند و فضای منزلتان را روشن و تمیز نشان می دهند.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که کوچکترین لکه و کثیفی روی این سرامیک، به طور کامل خود را نشان می دهد و ممکن است لازم باشد هر روز کف منزل را دستمال بکشید. همچنین این سرامیک ها در برابر لغزش، سایش و خط و خش مقاومت کمتری دارند، بنابراین خرید آن برای ساختمان های پر رفت و آمد، چندان هم مناسب نخواهد بود.

سرامیک کف مات

3. سرامیک کف مات

به جرئت می توان این مدل را جزو پرفروش ترین سرامیک کف در چند سال گذشته به شمار آورد. سرامیک های مات از جلوه ای شیک و مدرن برخوردارند و دقیقا برعکس مدل های پولیشد ، نیازی به تمیز کردن مداوم و روزانه ندارند و در ساختمان های پر رفت و آمد قابل استفاده هستند.

همچنین سطح آن ها لغزنده نیست و خطری برای کودکان ایجاد نمی کند.

پرطرفدارترین رنگ های سرامیک کف

پرطرفدارترین رنگ های سرامیک کف

یکی از چالش های افراد در زمان خرید سرامیک کف، انتخاب رنگ این محصول است. سرامیک های کف بخش مهمی از فضای داخلی هر ساختمان هستند و می توانند تاثیر زیادی روی دکوراسیون محیط داشته باشند.

انتخاب رنگ سرامیک کف، کاملا سلیقه ای بوده و نمی توان برای همه افراد یک نسخه پیچید. شما باید رنگ این محصول را متناسب با رنگ آیتم های دیگر دکوراسیون خود انتخاب کنید. اما به طور کلی می توان گفت اکثر مدل هایی که در لیست پرفروش ترین سرامیک کف قرار گرفته اند و طرفدار زیادی دارند، در رنگ های سفید، طوسی، کرم و مشکی هستند.

این رنگ ها به خوبی با هر سبک دکوراسیونی ست می شوند و فضای منزل یا محیط کار شما را شلوغ و پرازدحام نشان نخواهند داد. همچنین اگر زمانی قصد تغییر دکوراسیون و خرید وسایل تازه را داشته باشید، نیازی نیست بابت عدم هماهنگی کفپوش ها با وسایل جدید نگران شوید.

انتخاب طرح کفپوش سرامیکی از میان پرفروش ترین مدل ها

علاوه بر رنگ، انتخاب طرح کفپوش های سرامیکی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند تاثیر زیادی روی ظاهر و دکوراسیون شما داشته باشد.

اگر نگاهی به لیست پرفروش ترین سرامیک کف بیندازید، می بینید که اکثر آن ها در طرح های زیر به بازار عرضه شده اند:

سرامیک کف طرح کلکته

سرامیک کف طرح کلکته

سرامیک هایی با طرح کلکته، از پوشش شفافی برخوردارند و جلوه ای بسیار لوکس و مدرن به دکوراسیون شما می بخشند. استفاده از این نوع سرامیک به عنوان کفپوش، باعث می شود فضا بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد.

این سرامیک ها رنگ روشنی دارند و به خوبی باعث انعکاس نور در فضا خواهند شد. همچنین هرگونه لکه و کثیفی روی آن ها به سرعت نمایان می شود (که به راحتی قابل نظافت است.)؛ از همین رو کسانی که می خواهند همواره منزلی تمیز داشته باشند باید به سراغ آن بروند.

سرامیک طرح  پارکت

سرامیک طرح  پارکت

این محصول در چند سال گذشته به پرفروش ترین سرامیک کف تبدیل شده و طرفداران زیادی دارد. همانطور که می دانید، اضافه کردن چوب به دکوراسیون باعث تلفیق فضا با طبیعت شده و حس شادابی و نشاط را به آن محیط وارد می کند.

اما کفپوش های چوبی هم نگهداری سختی دارند و هم پس از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی، استفاده از کفپوش های سرامیکی با طرح پارکت می تواند انتخابی ایده آل باشد.

سرامیک طرح سنگ

سرامیک طرح سنگ

کفپوش های سنگی از جذابیت بالایی برخوردارند و بر هیچکس پوشیده نیست که استفاده از این محصولات تا چه اندازه می تواند دکوراسیون را اشرافی و مجلل نشان دهد. اما هزینه اجرای کفپوش سنگی بسیار بالاست و امکان دارد هرکسی از عهده خرید آن برنیاید.  تامین یک طرح سنگ در متراژ بالا نیز دشوار است.

این در حالی است که شما می توانید با خرید سرامیک کف، طرح سنگ، همان جلوه و زیبایی را با قیمت کمتر و اجرای آسان تر، به ساختمان خود اضافه کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با پرفروش ترین سرامیک کف آشنا کرده و نکاتی برای انتخاب و خرید این محصول به شما آموزش دهیم. همانطور که متوجه شدید، کفپوش های سرامیکی در طرح و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند.

شما می توانید مطابق با دکوراسیون و سلیقه خود، بهترین نوع آن را خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت سرامیک پرسلانی کف و دیگر مدل های این محصول می توانید از بخش محصولات سایت ما دیدن نمایید.