صفحه اصلی
محصولات شیمیایی
پرایمر
پرایمر سطوح صیقلی 4506

پرایمر سطوح صیقلی 4506

پرایمر پایه پلیمر رنگدانه‌دار بدون حلال

دسته‌بندی:

پرایمر Kalekim

موارد کاربرد:

سطوح صاف و متراکم نظیر کاشی، ماسه سنگ، مرمر، Clinker ، تخته چندلایی و همچنین سطوح جاذب نظیر گچ، پلاستر، بتن، پلاسترهای سیمانی و چوب این محصول برای محیط‌های خیس یا محیط‌های که به طور دائم غرقاب هستند، مناسب نیست.

ویژگی‌ها:

افزایش مقاومت چسبندگی چسب‌های کاشی بر روی سطوح صاف و صیقلی با ایجاد سطحی زبر مسلح کردن زیرساخت‌ها و افزایش چسبندگی چسب‌های کاشی روی سطوح ناسالم، آماده استفاده آسان با برس یا غلطک (رولر) بدون حلال، بدون بو و آسیب به محیط زیست

شرایط نگهداری:

در بسته‌بندی مهر و موم شده اصلی و در محیط نسبتاً خشک در دمای 35 – 5 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید.

بسته‌بندی:

سطل‌های پلاستیکی 1، 3 و 5 کیلوگرمی

روش اجرا:

پرایمر سطوح صیقلی 4506

زیرساخت می‌بایست عمل‌آوری شده باشد. سطح می‌بایست تمیز، عاری از گرد و خاک، کثیفی، روغن و پوشش‌های قدیمی طبله کرده که ممکن است مانع از چسبندگی خوب شوند، باشد. در صورت لزوم، ترک‌های سطح باید پر شود و زیرساخت با اصلاح شود. قبل از استفاده از KALEKIM DOLGULU ASTAR ظرف آن را تکان دهید و با برس و غلطک اجرا کنید. روی سطوح جاذب نظیر گچ، پلاستر، بتن و شمشه‌های سیمانی در دو لایه به‌کار ببرید. زمان خشک شدن 60 – 45 دقیقه می‌باشد. در خلال این زمان از محصول دیگری استفاده نکنید. اطمینان حاصل کنید که دمای هوا و سطح بالای 5 درجه سانتی‌گراد بوده و سطح را در خلال انجام عملیات از بارندگی محافظت کنید. دستها و ابزار کار می‌بایست پس از انجام کار به ‌خوبی با آب شسته شوند.

توصیه‌های کاربردی و ایمنی:

برای اطلاعات بیشتر به برگه اطلاعات ایمنی مراجعه کنید. میزان مصرف اشاره شده یک اطلاعات کلی است و با توجه به شرایط استفاده و ویژگی‌های سطح ممکن است تغییر کند.

تماس با ما