صفحه اصلی
بلاگ
اخبار
پیشگامان معماری آریا، برند برتر در تولید اسلب‌های سرامیکی نما و کف در 23مین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان
پیشگامان معماری آریا، برند برتر در تولید اسلب‌های سرامیکی نما و کف در 23مین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

پیشگامان معماری آریا، برند برتر در تولید اسلب‌های سرامیکی نما و کف در 23مین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

سالانه شرکت‌های فعال، بزرگ و معتبر در زمینه ساختمان، مهندسی عمران، معماری و تجهیزات مرتبط با ساختمان در نمایشگاه صنعت ساختمان که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی ایران و خاورمیانه است، شرکت می‌کنند. این رویداد فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و فناوری‌های مرتبط با صنعت ساختمان را فراهم می‌کند و امکان برقراری ارتباط با تولیدکنندگان و تامین کنندگان مختلف را به بازدیدکنندگان می‌دهد.

حضور PMA | IMPERIO در نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت پیشگامان معماری آریا، هر سال به روزترین طرح‌های خود را برای اولین‌بار در نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی و وجه تمایز سرامیک‌های اسلب پرسلانی خود را نسبت به سایرین نشان می‌دهد. این بار نیز با دو برندPMA | IMPERIO خود، حضور پررنگی در سالن 38 نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 1402 داشته و مطابق روند هر سال خود اسلب‌های سرامیکی جدیدش را با کانسپتی متمایز، رونمایی کرده است.

کانسپت غرفه پما | ایمپریو در سال 1402

کانسپت امسال، یک برج تجاری-مسکونی لاکچری را نمایش می‌داد، پما به عنوان اولین توسعه‌دهنده نما، از طرح نیتیو بلک خود با یک پانچ جدید در نمای این برج تجاری استفاده کرد.

بازدیدکنندگان در ابتدای ورود، برشی از فضاهای تجاری لاکچری مانند بوتیک، جواهر فروشی، بوک استور، کافه و .... را مشاهده می‌کردند که پتانسل سرامیک‌های پما در کاربری کامرشیال شامل مراکز تجاری، مراکز اداری، بیمارستان‌ها و غیره را به خوبی به نمایش می‌گذاشت. در این بخش لعاب جدید اکساید و پانچ جدید محصول لیون اسلیت توجه‌ها را جلب می‌کرد.

سپس به بخش گالری لوکس ایمپریو وارد می‌شدند که در این بخش، طرح‌ها در قالب تابلوهای هنری به نمایش گذاشته شده بودند و بازدیدکنندگان تمایز کیفیت طرح محصولات LIMITED EDITION ایمپریو را از نزدیک لمس می‌کردند. در ادامه با ورود به بخش مسکونی لاکچری، کاربری‌های متنوعی را با سرامیک‌های اسلب دکور، استون، ماربل و چوب تجربه می‌کردند. با توجه به طرح‌های سرامیک ایمپریو که با نگاه به ترندهای دکوراسیون داخلی دنیا و در مطرح‌ترین آتلیه‌های طراحی ایتالیایی و اسپانیایی طراحی و تولید شده‌اند، از آنها در کاربری‌هایی چون آشپرخانه، سرویس بهداشتی، حمام و پذیرایی و …. استفاده شده بود.

تور 360 درجه غرفه پما | ایمپریو

پیام آخر

در تولید 17 کد محصول جدید پما | ایمپریو از آخرین تکنولوژی‌‌های صنعت سرامیک مانند GLOSY-INK و EVO-DRY بهره گرفته شده که سطح هر محصول را متفاوت و داستان سرامیک‌های پرسلانی پما | ایمپریو را تکمیل کرده است.

در همین راستا، پیشگامان معماری آریا از جانب رئیس اتاق تعاون ایران گواهینامه و تندیس برند برتر در تولید اسلب‌های سرامیکی نما و کف را دریافت کرد.