صفحه اصلی
بلاگ
اخبار
اخذ تست ریپورت برای محصول چسب Elasto Plus P72 از موسسه استاندراد ترکیه (TSE)
اخذ تست ریپورت برای محصول چسب Elasto Plus P72  از موسسه استاندراد ترکیه (TSE)

اخذ تست ریپورت برای محصول چسب Elasto Plus P72 از موسسه استاندراد ترکیه (TSE)

شرکت پیشگامان معماری آریا با تولید انواع چسب‌های پایه سیمانی، مواد شیمیایی ساختمان، محصولاتی با بالاترین استانداردهای فنی در سطح بین‌المللی تحت عنوان برند PMA  به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

PMA  به منظور حصول اطمینان از فرآِیندها، تایید کیفیت چسب‌های سرامیکی خود را به طور مداوم توسط آزمایشگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی انجام می‌دهد زیرا کیفیت و رضایت مشتریان سرلوحه کار این مجموعه است.

یکی از ریپورت هایی که  توسط موسسه استاندراد ترکیه برای چسب Elasto Plus P-72 (C2TE-S2) ارائه شده است نشان دهنده این است که تمامی پارامترها مطابق با  استاندارد TS EN 12004-2   می باشد و نتیجه برخی از پارامترها از قبیل "مقاومت چسبندگی کششی بعد از فرسودگی حرارتی"  بیش از دو برابر حد استاندارد است که حاکی از کیفیت بالای محصولات تولیدی با برند PMA بوده است

مطابق استاندارد TS EN 12004-2 ، چسب های سرامیک بر اساس عملکرد فنی در انواع مختلف طبقه بندی می شود. این استاندارد میزان کارایی، لغزش پایین، زمان قابل استفاده بودن، مقاومت و چسبندگی در شرایط مختلف محیطی چسب های سرامیک را اندازه گیری و بررسی می کند و خصوصیات محصول را بر اساس استاندارد مورد تایید در سراسر اروپا گرد هم می آورد.